10 Kasım 2018 Cumartesi

İlk Yazım

Merhaba;

Umm... nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Sanırım önce kendimi tanıtayım. Ben Mert, 15 yaşında bir ""genç""(burada çocuk yazıyordu ama babam değiştirtti.). Bir hikaye blogum var. Bu blog işine babamın blog yazmasından dolayı başladım, bu blog işini ben de denemek istedim. Babam "Beyaz Yakalı". Boş zamanımda oyun oynamayı/yapmayı ve hikaye yazmayı seviyorum. Babam kadar ciddi ya da dramatik yazı yazamam. Daha yaratıcı bir şekilde bakarım olaylara. İlk yazı olarak babama bir mimde sorulan soruları ben de cevaplayacağım. Onun cevapları burada.

1. Sihirli değnek elinizde...İlk olarak ne yapmak isterdin?

Kendime daha iyi yazma, çizme ve kodlama yetenekleri verirdim. Eğer babam gibi cevap vermem gerekirse "hayattaki herkesin mutluluğunu" gibi imkansız bir şey derdim. Çünkü ne kadar sihrinizi olursa olsun herkesi mutlu edemezsiniz. 

(Babam "resim ekle" dedi.)


2. Hangi çizgi filmdeki karakter olmak istersin?

Beş yaşımdaki halim buna "Ben 10" cevabını verirdi hehe. Ama şimdi iki cevabım var. Biri Soos (Gravity Falls/Esrarengiz Kasaba) diğeri ise Mordecai (Regular Show/Sürekli Dizi). Soos için bir neden yok ama Mordecai için var. Küçükken bir arkadaşım vardı. İkimiz de şovu çok severdik. O kısa boylu olduğu için oyunlarda hep Rigby olurdu. Ben ise Mordecai. O arkadaş artık hayatımda değil ama bilinçaltımda bir yerde o hafızalar hala oradalar. Onunla çok eğlenirdik. 



Her neyse, sonraki soru!

3. Geçmişi değiştirme imkanın olsaydı neyi değiştirmek isterdin?

Birkaç şey var.

1) Sınav cevaplarını verirdim eskiden olan halime. İyi notlar almış olurdum!

2) Arkadaşlarımı üzdüğüm zamanlar. Her seferinde kötü bir şey yaptığımı hissettiğimde bir süre vicdan azabı çekerim, ondan dolayı.

4. Tarihte hangi zamanda hangi olayın içinde olmak istersin?

Buna da birkaç cevabım var.

1) Peygamberleri görmek isterdim. Allah'ın varlığını ya da O'nun varlığının doğru olmadığını kanıtlayan ilk insan olmak çok havalı olurdu.

2) 1970-80ler. O zamanların havalarını çok seviyorum. İnsanların "Cool!" ya da "Radical dude!!" dedikleri zamanlar.



5.Görünmez olmak mı yoksa insanların düşüncelerini okumak mı?

Görünmez olmak. Youtube'ta komik şakalar yaparım. Bekle Pewdiepie, ben geliyorum!!!

6. Bir ünlü ile tanışacaksın. Kim olmasını istersin?

Toby Fox... ya da Scott Cawthon... ya da Masahiro Sakurai... çok fazla isim var!!!! Ve hepsi de çok havalı.



7.Eğer insan olmasaydın ne olmak isterdin ?

Bu soru biraz zor. Belki kedi?? Bilmiyorum çok yumuşaklar ve rahatlar. En azından sınavları yok.

2 yorum:

  1. Çok eğlenceli anlatımın var. Zevkle okuyorum. Kedi olmak güzel olmalı. Ben olsam ben de kedi olmak isterdim. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.
    (tariflimutfak/sibelinyemekleri)Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil